Söndag

Idag kom jag upp redan vid halv 10, eller halv 11 kanske de va, ja kommer inte ihåg, haha. Denna gången var det telefonen som väckte mig igen fast det var min brorsas kompis. Och eftersom jag har sovit till halv 12 varje dag denna veckan så va de nog ganska bra att jag gick upp tidigare.

Idag måste jag städa och så var det nåt mer jag skulle göra.. kommer inte på det nu. Men i vilket fall som så uppdaterar jag väl om jag har något o skriva om idag.

Förresten så saknar jag elin o clara jätte mycket, o dom ska va borta en vecka till, wääh, ja kommer nog bo tillsammans me dom när dom kommer tillbaka, vi har ju en del o ta igen, haha.


Kommentera här
Postat av: Elin

naaw! ja har saknat dig! men nu är ja hemmmmmmma:D

2009-07-18 @ 18:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0