Sleep tight

It's time to take your training wheels off kiddo.

Just nu sitter jag o bara tar de lugnt, har ätit en macka, haha. De har blivit en vana nu. Ska väl lägga mig lite tidigare idag om jag kan. Annars har jag ingenting för mig =)

På onsdag eller torsdag åker jag till norge. Stannar där tre nätter. Men det berättar jag mer om när det närmar sig. Nu kan jag likaväl säga godnatt,

så tjing tjong, godnatt sötnosar!

Kommentera här
Postat av: sofie

okej :D behöver verkligen en ny mascara, har typ 5 st som nästan är slut. skulle vilja ha nån som gör dom tjocka...men hittar aldrig nån bra sån :o säg gärna till om du vet nån :)

2009-07-14 @ 17:37:38
URL: http://remake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0