Rubriiik

Vet ni vad jag har gjort? Målat naglarna, ovanligt va? =) hehe.
Blev fransk manikyr igen men jag blev inte så nöjd, eller jag vet inte. Kanske.. haha.

Tog några snabba bilder me camen bara, är lättast så, det är anledningen till att jag inte fotar med digitalkamera, tycker det är krångligt o lägga in bilderna, men de e klart att ja använder den om de e viktiga saker, men vafan, naglarna?! Då räcker det med camen =)


förresten, såhär ser mitt hår ut när ja har duschat, låtit det självtorka och inte gjort någonting med det, varken plattat eller lockat, som jag brukar i vanliga fall, eller oftast.

Kommentera här
Postat av: Elin

näe alltså det funkar inte längre, det gör inte det. nu byter vi hår! haha:D btw´, snygga naglar helt perfa, ser ju nästan ut som lösnaglar:O så om ja köper lösnaglar så blir vi nageltvins:D haha

2009-07-18 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0