Palla hallon

nu har jag o joel precis varit ute och pallat hallon, haha! Vi gick till koloniträdgården som ligger ganska nära och tog en del, vafasen de märker väl inte dom =) Så snart ska jag gå ner o fixa något gott, behöver verkligen det. Ikväll känns det som att jag ska krypa ner i sängen o ladda med någon bra film, slappa!
Jag dammsög inte mitt rum o.s.v. idag men hela garderoben blev städad i alla fall, riktigt skönt. Slängde väl inte ut sådär jätte mycket men behöver verkligen köpa nytt. och fre-lör nästa vecka så ska jag förmodligen ner till köpenhamn med min familj och shoppa lite, fast joel kanske inte ska med och då får jag förmodligen ta med en kompis, woho! Får hoppas att jag hittar lite mer den här gången bara, shoppingen i oslo blev ju så lyckad,, hehe, not!




& vi bara älskar google-bilder!

Kommentera här
Postat av: Elin

Hej hej hemskt mycket hej:D:D hahaha

2009-07-27 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0