Lyckoarmband

Mmm ja håller helt klart fast vid att mat är bäst, haha. Idag har jag fått i mig hemmagjord hamburgare med klyftpotatis och nu lite vattenmelon, hehe, undra hur jag kommer se ut efter sommarlovet, näe skoja.

Värmen har i alla fall kommit tillbaka och ja dör snart här inne, måste ut och bada.

Här ser ni i alla fall mitt nya armband, de är tydligen ett Kinesiskt lyckoarmband, men detta är en kopia. 199,- kostade det och jag köpte det i en liten affär som heter Choice.


ser kanske inte så snyggt ut, men jag tycker det passar bra med mina andra armband och ser finare ut på armen.

Kommentera här
Postat av: Sofia

Jag tyckte det va fint bara det också ;)

2009-07-03 @ 21:16:41
URL: http://ssofina.blogg.se/
Postat av: viktoria

fint!!!!!!!

jag tycker iaf det var jättefint, jag som älskar armband.(a)

2009-07-03 @ 21:31:13
URL: http://valmstrand.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0