Lördag

Godmorgon, jag har kommit på att det bara är 5 veckor och nån dag kvar till skolan börjar, jag vill inteeeeeeeeee..

Men i alla fall, igår gick jag o la mig vid halv 1, men jag kunde verkligen inte somna. Jag låg o vände och vred på mig, läste lite bok, lyssnade på regnet. Ja låg nog där till kvart över 2. Sen somnade jag en timma, sen vaknade jag vid 3 igen och var vaken en timma, sen sov jag till halv 11, tänkte gå upp men somnade om till halv 12. Nu sitter jag i alla fall här och har precis ätit frukost =)

Idag har jag inte så mycket planerat än, ska nog ut o springa i alla fall.
Har väl inte sådär jätte mycket o skriva om just nu men uppdaterar väl senare.

Kommentera här
Postat av: davidsundgren

skolan <3

2009-07-11 @ 16:40:35
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0