Långt inlägg

För det första, är det någon som vet en bra hårinpackning? Mitt hår e "normalt" i vanliga fall men just nu är det ganska torrt p.g.a. solen.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, sov ut imorses tills min pappa ringde, för skojs skull. Egentligen var han hemma men ringde för att väcka mig, väldigt snällt! Sen har jag mest tagit det lugnt & det har varit ganska fint väder.
Nu har jag precis tagit en dusch och ska snart äta.

Imorrn på morgonen så åker jag till norge i tre nätter. Och jag kommer inte att kunna blogga därifrån. Det är inte helt bestämt vad vi ska göra där men första dagen ska vi i alla fall gå runt i oslo och kanske shoppa lite om jag hittar någonting.  Sen ska vi sova på hotell där. Dag 2 ska vi vidare till något annat ställe, men jag vet som sagt inte helt vad vi ska göra så ni får höra mer om det när jag kommer hem =) Och som tur är har vi husvakt som tar hand om våran babyyy bird, haha!
Jag kommer inte använda min mobil, eftersom det är så dyrt därifrån och gratis sms gäller inte där. Så jag kommer alltså inte kunna prata/ ha kontakt med några på dom tre dagarna så ni vet.

och nu, detta är till ELIN, ni andra behöver inte läsa om ni inte är intresserade, haha.
Hej snygging, jag kommer hem på lördag någon gång, så vi kan ju höras. Kanske knalleland på söndag? Men i alla fall så har jag inte fått tag på alls många inför måndagen, men jag vet att minst 3 av dem är bortresta och hur kul är det om vi bara får med 1? haha, Alice ska i alla fall inte med för hon är inte hemma. Så det blir väl du, jag + clara(??) och sen får vi se vad som händer. Vi kan ju höras när jag kommer hem i alla fall. Hoppas du har haft det riktigt bra, du är bäst!

Kommentera här
Postat av: sofie

lorial paris är jäkla bra :) sånna där runda burkar (y) rekomenderar starkt :)

2009-07-14 @ 23:17:32
URL: http://remake.blogg.se/
Postat av: DAVID

norge;)

2009-07-15 @ 03:33:55
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: clara

Hej snygging,ja tror att jag kommer hem på söndag kväll eller på måndag.Hoppas på söndag kväll men får se hur det blir ringer dig och elin då :D puss <3

2009-07-17 @ 14:31:13
Postat av: Elin

haha naw, ja fick en helt egen spalt :D haha gulligt! Oh vad tråkigt, men aja det blir vell de bästa som åker, deras fel att de är bortresra precis då haha:D Du är lika bäst<3 haha

2009-07-18 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0