Jag har varit på, Konfirmations avslutning

NU sitter jag äntligen här och kan ta det lugnt, haha. Gick upp vid 9 imorses. Duschade och gjorde iordning mig och åkte sedan in till stan där jag mötte Jashar & Jenny. Vi gick på elin och clara's konfirmation. Det var jättejätte kul att få träffa dom, SOM jag har längtat. Men själva konfirmationen var väl lite långtråkig där när vi insåg att det bara hade gått en tredjedel. Men efter en timma och femtio minuter(!) så var det klart. Dom var jätte fina och jag har saknat dom så sjukt mycket. Elin åker ju till spanien i två veckor redan imorgon och clara åker till frankrike i två veckor på måndag, så imorgon ska jag nog vara med henne. Får hoppas att dom gillade presenterna dom fick också.


såhär såg jag ut, blommigkjol, pösigt ribbat linne, smycken & så ballerinaskor.

Kommentera här
Postat av: DAVID

fina :)

2009-07-04 @ 17:48:01
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: DAVID

ja :D

2009-07-04 @ 17:59:47
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: clara

Den var jätte fin!:D <3 har saknat dig med <3

2009-07-04 @ 18:15:00
Postat av: Elin

Det var jättefint, gillar det verkligen. tack så jätte mycket ! :) och jag har saknat dig sååå mycket! :( <3 vill inte åka igen, vill inte!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-04 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0