Inne på mcdonald's

Hola! Nu har elin precis åkt hem, lite tråkigt men imorn så drar vi till liseberg, woho! Haha de hände en lite rolig grej idag på mcdonald's,  måste berätta!

Först kommer det in ett gäng med två killar som är sjukt fulla, speciellt den ena, båda går i bara kalsonger o den ena har skinnväst på sig. Dom är väl typ i 18 års åldern. Och jag o elin sitter o äter pommes frites och glass.
Sen kommer dom självklart fram till oss
Den ena killen; heej tjejeeer
Vi; haha hejhej.
Killen; vad har ni gjort dåå?
Elin; haha va?
Killen; Var ni i varberg i helgen eller?
Elin; näe?
Killen; då missade ni verkligen världens fest alltså, jag va så full att jag tappade byxorna!
Jag; ooj då ;)
Killen; och DÅ, DÅ är man full alltså.
Jag; hah, japp.
Killen; sen var det världens slagsmål också. (och det såg vi eftersom han hade sår i ansiktet). Men ni ska inte med till skövde dårå?
Jag; haha näe de är nog lugnt
Killen; jaha okej, men aja hejdå tjejeeeeer.

Men nu ska jag städa upp i mitt rum, för mina kusiner kommer imorgon. tjing tjong. 
förresten så köpte ja ingenting idag heller!

Kommentera här
Postat av: Elin

hahahha såå roligt vare! Imon <3333333

2009-07-19 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0