hem till elin ikväll

Ikväll ska tjejerna hem till elin som har fyllt år. Och jag har såklart ingen som helst aning vad jag ska på mig, alla andra ska ha fina klänningar o.s.v. men det känns som jag inte har NÅGONTING sånt. Får se vad det blir, jeans är i alla fall inte tillåtet, haha!

Igår fixade jag iordning mina naglar i alla fall, dom var inte så fina. Kul o göra något annorlunda när man ska hitta på nåt, så jag testade en "V-formad fransk manikyr" med rosa pärlor. Vet inte riktigt om jag tycker om det än men det funkar ju, ska bara ha det några dagar ändå, sen brukar de bli dåligt eller så tappar man diamanterna.


Kommentera här
Postat av: Elin

serri du har typ lösnaglar? de är helt serriöst perfekta! :O ja e avis!!

2009-07-27 @ 20:23:26
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

kreativt ;) haha!

2009-07-28 @ 00:15:59
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0