hahaaa

hahahah ja sitter o skrattar åt mig själv. Jag skulle hämta mobilladdaren vid  min säng, så trampade jag på en kudde som låg på golvet, halkar såklart!, o trillar ner i sängen. Fan va kul.

Nu har jag kommit hem ifrån elin i alla fall o vi hade sjukt skoj, så mycket skratt. (speciellt när clara skulle imitera en hårdrockare, jag trodde min mage skulle spricka, så mycket skrattade vi, fast det hände i för sig flera gånger).  Men alla bilderna är typ för fula för att visas. Här är en som blev bra på elin i alla fall =)


halsbandet fick hon utav oss, heh

Kommentera här
Postat av: clara

HAHAHAA fan va vi skratta är bäst på att imitera hårdrockare :D

2009-07-27 @ 19:27:53
Postat av: Elin

vilken kväll! <3 ni för alltid! :D och ja älskar mitt halsbandm tack igen!!! :)

2009-07-27 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0