Frotté handduk?

Mitt o claras telefonsamtal;

C; asså mina föräldrar har typ bestämt att jag inte får sitta framför datorn efter 12! jag fattar inte varför.
L; vaaaaaaa? :O
C; jaa.
*Senare när samtalet börjar ta slut*
L; Men loggar du in på msn senare då så vi kan snacka om det?
C; jaa jag får väl typ försöka smita ner, ha på mig vantar o skriva eller nåt.
L; asså lägg en handduk under tangentbordet!
C; funkar de då?
L; eh, jag tror det, vi hade de en gång men aa.
C; okej, frotté handduk?
L; haha...
Sen försöker båda skratta skittyst, ja har ingen aning om varför, haha!

Så kul har jag nu =)
Ska nog hämta en nattmacka om ett tag, är lite hungrig.

Kommentera här
Postat av: clara

HAHAH xD asså det funka juh inte hahah :D

2009-07-29 @ 12:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0