Fin kväll

Kom hem för typ 10 minuter sen. Trodde bara det skulle bli en båttur med mamma och pappa men när vi körde förbi våra kompisar så kom dom ut och vi stannade där lite spontant. Satt och åt popcorn och pratade lite. Framåt elva bestämde vi att vi skulle hem. På med mjukiskläderna och ta en extra lång runda med båten. Kan berätta att det var riktigt fint utomhus faktiskt. Åt ena hållet lyste fullmånen starkt över husen. Åt ett annat var himlen alldeles orange och åt det tredje var himlen grå och blixtrade. Synd att jag inte tog med mig kameran..

Nu värker mina ben, är så trött. haha och klockan är ändå bara tjugo i tolv. Ska väl nörda lite framför datorn och sen är det läggdags. Ska ju på konfirmations avslutning imorgon också, hade jag nästan glömt bort, vad ska jag ha på mig!?

Kommentera här
Postat av: ERIK'S

jaha... konfirmeras du alltså? eler är det någon ni känner som tar konfirmationen? :P

2009-07-04 @ 12:12:16
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0