Får damp på min mobil!

Asså jag får riktigt jävla damp på min mobil. Ursäkta men. Jag har en samsung touchwiz, och då kan man byta ut batterilocket där bak till ett med ett skydd till mobilen på. Just nu har jag det locket på. Men jag vill byta till det vanliga för jag har börjat störa mig på den flärpen som täcker, tycker den är lite ivägen + att mobilen är snyggare utan den. Och självklart lossnar inte locket när jag ska byta? Jag har försökt säkert en månad om inte mer nu, jag överdriver inte. Men den vill bara inte lossna. Och det är inte så att jag gör fel, för jag har kollat i handboken o.s.v. och man ska bara skjuta av det. DET GÅR INTE!

Är det någon annan som har likadan telefon som har problem att få loss det?
Jag hade tänkt gå in till telia, vi var där förra veckan för o kolla en sak med min brorsas abbonemang men då va de 10 st framför oss i kön så vi orkade inte vänta..


Den luckan är det jag vill ta bort.. Och jag vågar inte slita i den saken för då lossnar ju den ifrån batterilocket, och jag vill ju att det ska vara helt om jag skulle ångra mig igen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0