Behöver en väska

Något jag verkligen behöver köpa är en ny väska. ( och plånbok, men det är ju lite lättare). Den jag har nu är ganska bra storlek oså, kanske hade velat ha lite mindre. Men samtidigt har jag haft den länge nu och behöver verkligen en ny. Den ska vara ganska stor. Så man får plats med skolböcker + en extra tröja (som jag alltid har med mig), och så plånbok o allt sånt småtjafs. Sen ska den helst ha både korta handtag och ett långt. Svart är väl enklaste färgen men brunt är fint också.


Den här väskan ifrån Miu Miu är typ perfekt. Exakt sån jag tänker mig eller i alla fall liknande, haken är bara att den kostar några tusen.

Någon som vet vart man kan hitta snygga väskor? Internet/göteborg. Jag vet att åhlens city har en del så där får jag väl kolla men.

Kommentera här
Postat av: ERIK'S BLOGG

hahahah precis ;)

2009-07-10 @ 20:44:40
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0