Åskoväder

Alltså jag måste bara berätta om innan, det var världens åskoväder. Jag och mamma hade åkt mot fristad för vi skulle handla mat så vi mötte lite regn på vägen. Men när vi väl var där regnade det så mycket och forsade så vi kunde inte gå ur bilen, satt kvar en stund och den åskade och dundrade. Och det blixtrade så starkt så att ögonen bara rann. Så vi körde iväg till en parkering närmare ingången så vi inte skulle bli så blöta. Men det slutade ju aldrig! och sen slog det ner någonstans för hela bilen bara skakade. Jag var faktiskt ganska rädd kan jag erkänna. Så vi bestämde att åka hem istället för att handla.
På vägen hem regnade det så mycket så man såg verkligen INGENTING, så vi var tvunga (precis som många andra bilar) att köra åt sidan ett tag. Och det var riktigt nära, mötte även brandbilar.
Väl hemma satte vi oss och fikade istället haha, och då såg vi bara hur ett eldklot liksom for ner på andra sidan sjön och så började det ryka och sedan slog det ner i sjön, ja ba; helveeetteee! Sen har min kära bror gått och härmat mig i en timma efter det. haha.

Men nu är allt lungt här och jag har precis tagit mig ett bad, jätte varmt var det, 24 grader tror jag.

Kommentera här
Postat av: ERIK'S

haha, din brorsa verkar rolig xD

2009-07-04 @ 12:09:04
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0