Väska

Till vår vill jag ha en stor väska som dinglar på armen & en tanfärgad väska med lång axelrem. Det vore ju ganska bra om jag hittar någon fin som jag kan önska mig när jag fyller år för det är ju en månad kvar ungefär. Men jag vet inte var. Bianco som har en hel del fina stora får ju aldrig in nya känns det som. Annars så tycker jag att denna bruna/tanfärgade väskan med lång axelrem ifrån Nuknuk är ganska fin också =) Men det blir lite jobbigt och önska sig massa saker ifrån internet. Vet redan typ 2 saker som är ifrån internet också.


Kommentera här
Postat av: elsie

Har ganska nyligen skaffat mig en ny väska, men den där får det ju att vattnas i munnen den med!

2009-01-21 @ 20:07:41
URL: http://elsaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0