Skor

Jag är lite sugen på att inhandla ett par stövletter nu när det blir övergång till våren, eller så börjar jag helt enkelt med converse'n direkt. Jag hittade ett par boots på Din Sko, dom har jag bloggat om tidigare. Jag hittade dem i göteborg... Anledningen till att jag inte köpte dem var att jag har jätte hög ankel (knölen uppe på foten ni vet), så dom satt inte alls skönt.
Här har jag några par skor man kan ha snart som jag tycker är snygga;



Din sko 299,- (rea)                                  Converse, ca 600,-
Dom här passade inte mig.                  Dom här kanske är ganska tunna än sålänge.

Din sko 399,- (rea)                                  Converse. ?
Kan vara snygga med rätt kläder.        Dessa är i skinn och lite tjockare.

Sen är det ett par ifrån Laredoute med, liknande dom nedre ifrån dinsko, men dom vill tyävrr inte komma fram, jag får försöka lite senare.


Kommentera här
Postat av: Emma Gynning

Snygga!



Skor kan man ju inte få för mycket av!!

2009-01-04 @ 20:04:41
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: clara

snyggt! ;)

2009-01-04 @ 21:02:41
Postat av: Alexandra

Jag använder vanligt vitt och sen genomskinligt över, och om jag orkar har jag ett ljusrosa underlack över hela nageln innan det vita, fast det är inte ofta:P



tack:)

2009-01-04 @ 23:02:21
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alice

Älskar conversen ! <3

2009-01-05 @ 12:55:26
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0