Träningskläder m.m.

Idag kom inlägget upp väldigt sent. Har gjort saker hela tiden, och förra bild inlägget tar ju lite tid eftersom alla bilder ska laddas upp, ja det tar ju sin lilla tid.
Men nu har jag kollat på Top model 11, riktigt bra.
Imorgon är det skola, sen går jag och e&a till Friskis och Svettis direkt efter för att träna Cirkel. Det är gymövningar med musik och en tränare som coachar. Hoppas att det blir skoj. Är inte jätte motiverad just nu. Har så himla ont i högra skuldran efter boxen. Den är nästan blå.. Har smörjt in den med tigerbalsam nu. Hoppas det blir lite bättre tills imorgon =) Nej nu måste jag checka lite kläder tills imorgon och plocka fram träningskläder med. Kanske behöver köpa lite mer träningskläder. Har ju i för sig köpt ett par byxor och ett linne.

Byxorna har jag ingen bild på men det var svarta träningsbyxor ifrån H&M, dom har ju träningsavdelning. Kostade 198,- Sen köpte jag en Adidas linne också, det var rea och kostade 149,-



Har köpt en almenacka nu till det nya året, behövde verkligen en! Fanns inte så många och välja på men jag var på Wettergrens och hittade denna för 129,-


Kommentera här
Postat av: Elin

ooh, snyggt! kollade också på de linnet men de blev inget köp haha:D

2009-01-13 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0