tråkiiigt

yoyoyo! vilken tråkig lördagskväll, jag gör ingenting. Har bara käkat massa godis. Finns ju ingenting och kolla på på tvn heller, inte en enda film eller någonting. Vet inte hur jag ska fördriva tiden. Ska nog ta och titta på The City, har missat dom två senaste avsnitten och det är ju faktiskt bra.

Hur spenderar ni eran lördagskväll idag?

Förresten så känner jag att nästa skolvecka gärna får köra igång nu eller ja, på måndag då. Känner inte den där vanliga ångesten utan mer att jag vill ha saker och ting gjorda, är ju en hel del nu. Måste plugga massa imorgon också. Men sportlovet närmar sig, 15 skoldagar kvar eller nåt sånt där, alltså 3 veckor.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0