tjöt

godkväll, eller oj, klockan är redan halv 1. Resten av min familj har inte kommit hem än så jag sitter här och knaprar popcorn. Gott tycker jag. Har precis tjötat i telefon i en timma o tjugo minuter också. Behövligt faktiskt. Fick dock stanna upp då och då och hosta lite, jäkla hosta, det är jobbigt. Fick en idé och flytta min blogg till Devote. Men jag tror att jag struntar i det. Trivs bra här. Imorgon, eller idag. Händer ingenting. Jag hade tänkt göra nåt me en kompis men nej. Jag ska nog göra klart första delen i mitt SO arbete och plugga lite matte. Ut och gå en promenad och sånt där. Bara ta det lugnt. Skolan närmar sig ju. Lika bra och ta vara på tiden. Jag har dock kommit på att det bara är torsdagen och fredagen ju, och dom är våra bästa dagar så det blir en mjukstart , perfekt. Nästa vecka är den jag farar för!

Kanske har tid och trixa med en ny design imorgon också, det vore skoj om jag kom på nåt.

Nu får jag väl ta och säga; godnatt ♥

Kommentera här
Postat av: Elin

ooh, skolan . ser inte fram imot de! en vecka till ? JA tack :D haha. men har vi typ mentorsdag första dagen? tror du att vi kmr ha samma schema? haha

2009-01-06 @ 14:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0