Struntade i träningen

hejhej.
Idag var skolan jätte seg för jag var så trött. Så jag skippade cirkelträningen och det känns faktiskt bra att jag gjorde, hade idrott i skolan också så. Åkte hem så jag kom hem vid 2 och gjorde en stor fruktsallad och en god macka. Sen slöade jag framför tv/datorn och nu har jag sovit en halvtimme också, kändes behövligt. Men jag är fortfarande väldigt trött. min brorsa kommer hem om en halvtimma tror jag och då ska vi göra hemmagjord pizza, mums! Med skinka, mozzarella, paprika o.s.v. kommer säkert blir jätte gott. Förresten så ska vi hålla ett engelska tal i 3 minuter inför klassen på måndag, kul! de går alltid as dåligt för mig på sånna saker.

Nej nu ska jag nörda framför datorn ett tag.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0