Stan

Godmorgon!
Vet ni varför jag är uppe så tidigt? Jag ska ta bussen om en halvtimma in till stan och träffa Alice. Vi ska kika lite sen åker vi nog hem till mig, då ska jag försöka göra klart min design också. Det tar lite tid. Nu verkar det som om dom flesta inte ser hela min header. men jag gör ju det... hm...

Men det roligaste när jag skulle vakna var i alla fall att jag låg precis mitt i en dröm då jag skulle skära ut en bit av min favorittårta (HAH) precis när jag hade skurit den så ringer telefonen, jag hade bett mamma eller pappa ringa så jag verkligen vaknade i tid. Och jag bara väntade på att någon annan skulle svara men sen så plingade det till där uppe och jag hoppade upp snabbt. Lite roligt. Känner att jag har haft konstiga drömmar.

Men jag bloggar senare efter lunch någon gång då vi har kommit hem :)

xo / L

Kommentera här
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Tack! :)

2009-01-07 @ 10:10:55
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Felicia Marthe

Hoppas du får en fin dag :)

2009-01-07 @ 11:24:35
URL: http://feliciamarthes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0