söndrig mapp

Alltså jag blir så pissed ibland, jag köpte en jätte smart plastmapp på åhlens i måndags ju. Har fyllt den med en del papper men inte ens upp till hälften, och så går den sönder första dagen! Dåligt dåligt. Så imorgon ska jag gå in o klaga och hoppas på att jag får en ny. Men nu sitter jag och dricker vatten med C-vitamin brustablett, inte särskilt gott men den här smaken går ner. Känns viktigt nu när man tränar och är bland mycket folk o inte vill bli förkyld m.m. Känns bra helt enkelt ;) haha. Nu måste jag göra en stadig början på min spanska också. Har inte gjort det än. Och så ta fram träningskläder & skolkläder tills imorrn.


ser ni att hela grejen har lossnat där längst bak?

Kommentera här
Postat av: Carita

c-vitamin brustabletter <3

2009-01-14 @ 20:14:02
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-15 @ 18:28:55
Postat av: Lollo

Det fixa vi bra! haha

2009-01-15 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0