Roliga skolarbeten

Hej på er! :)
Idag har jag bara haft hemkunskap & en pratig So lektion i skolan sen så åkte jag hem till clara och var där ett tag. Jag måste vara jätte konstig nu men jag tycker hemkunskapsarbetet verkar hur kul som helst. Det är ett "flytta hemifrån" arbete där man ska beställa veckomatsedel, räkna ut portionskosnad, dela upp studiebidraget till hyra , el , abbonemang o.s.v. Senare kommer vi få en lägenhetsritning som vi ska inreda med IKEA möbler för en viss budget, this is fun! So arbetet verkar också hyfsat roligt. Just nu har vi bara fått ett häfte men det handlar om rättsamhället, spännande. Tycker att yrket som jurist verkar intressant, dock inte inom domstolen utan mer i ett företag eller i försäkring/kommunalt.
Men äh, jag hinner väl ändra mej många gånger, men intressant verkar det.
Tycker dom här två arbeterna verkar riktigt roliga.

Idag tog jag förresten med kameran till skolan men, batteriet dog så jag hann inte ta så mycket bilder. Ska ladda den så får jag se vad det blir, kanske att något åker in på bloggen.

Ikväll blir det tacos och tv kväll, möjligen let's dance.

Kommentera här
Postat av: clara

det vart nice,värsta roligt att inreda xD ahah

2009-01-09 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0