Min dag & Shopping

Skolan gick väl ganska trögt idag, men just nu känns det som att nästan alla mina inlägg handlar om träning och skolan, hehe, ska bli lite bättre på det, promise.
Nu har jag i alla fall kommit hem ifrån träningspasset idag också. Eftersom jag inte hinner med alla 3 varje vecka så blir det nog detta jag skippar. Aerobicen alltså. Annars har jag precis fått i mig lite tonfisk pasta. Ska ta en dusch snart också..
Blev lite shopping i stan idag innan träningen också, det här;


lite suddig bild p.g.a. ljuset. Kanske kommer ihåg att jag har nämt denna koftan förut.
Den är i alla fall ifrån Att. på åhlens, kostar 399,-
Idag var det dock halva rea priset så jag betlade 149,- *do the happy dance*

en pösig vit t-shirt med ficka på bröstet. Lite transparant... 129,- Gina Tricot

En tight kort kjol från Gina tricot också, 99,-

Sen så bytte jag min mapp, eller rättare sagt mina kompisar Louise o clara gjorde det medans jag stog i provrummet & det var inga problem.

hel & fin!

Kommentera här
Postat av: clara

snyggt ;)

2009-01-15 @ 20:24:08
Postat av: Lollo

Tröjans fickor var väldigt fina!

2009-01-15 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0