Måndag

Idag var det måndag igen och en ny vecka körde igång. Skoldagen gick bra, känns verkligen som att alla stora nya projekt startas upp nu, men så är det ju. Efter skolan gick jag och alice till stan, fikade på espresso house och sen blev det en snabb runda. Hon köpte träningsbyxor och jag köpte en mapp till skolan, känns bra att ha nu med alla papper. Åkte hem till henne sen, spelade Air Hockey, skit skoj  ju :) Sen blev det träning, box! Så himla jobbigt och så himla skönt efteråt. Så nu har jag precis ätit ett lätt nyttigt mål efteråt, fil, müsli, bröd av solrosfrön och linfrö och juice. gott!
Nu måste jag skriva klart dom sista raderna på inlämningen som ska vara inne imorgon, duscha, fixa fram kläder till skolan imorgon + idrottskläder till skolan.

En hel del att göra alltså, bäst att jag sätter igång.

Hann inte fota dagens outfit idag men jag kanske kan fixa ihop en gårdagens imorgon.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0