Lager 157

Idag har jag varit på lager 157 med mamma, åkte vid halv 11 och kom hem vid två så nu ska jag snart sätta igång med pluggandet, måste verkligen det. Först ska jag öva in alla svenska ord som vi har test på på Måndag och sen ska jag kanske skriva lite på min tidningsartikel som jag ligger efter med. Jag hittade i alla fall NÅT på lager, så jag lägger in bild på det senare, har redan fotat men hinner inte fixa med det just nu. Men håll utkik, det kommer snart upp på bloggen.

Nu är det studier som gäller!

Kommentera här
Postat av: ERIK

fusk, du kunde väl frågat mej om jag ville följa med? :O ;D

2009-01-31 @ 16:25:44
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0