I skolan

hej sötnosar.
Nu är jag i skolan, sitter i datasalen och jobbar med hemkunskapsarbetet, ganska svårt faktiskt för man ska räkna ut portionskostnader för en veckomatsedel i gram o.s.v, självklart ska det följa tallriksmodellen.

Annars så är jag på ett ganska dåligt humör just nu, har ont imagen och så fick jag reda på en sjuk grej imorses ifrån min kompis, kul liksom. yeye.

Efter skolan ska jag till Nellys utförsälning som är här i borås. Får hoppas att jag hittar något där i alla fall, visar det senare då.

Men nu måste jag dra.

Kommentera här
Postat av: tingeling

hemkunskapen är assvår. förlåt. jag kände att det var lika bra att berätta för jag vill inte veta det utan att säga nåt liksom.:/ förlåt.

2009-01-24 @ 10:40:18
Postat av: Lina

Alltså jag ville veta det viktoria :) Bara att jag blev på lite dåligt humör...

2009-01-24 @ 11:08:50
URL: http://lslf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0