Home alone

(... en sån sak man inte ska berätta när man har ett Taken) anyway.
Hej på er!
Har skrivit en handskriven sida till mitt SO arbete så jag har ju i alla fall kommit igång, mer arbete blir det nog inte idag. Sen har jag ätit en pastasallad me kyckling och currydressing made by my dad. För nu har dom åkt iväg till våra kompisar, jag orkade inte hänga med så jag stannade hemma istället. Dom blir väl ungefär 12 personer, Och jag känner mig inte heller riiiiktigt frisk ännu, så det var ju en bra anledning.
Så jag stannar hemma, ska nog se på 13 snart 30 som börjar 21.00 på tv3. (på trettondagsafton, hehe, fattar ni?)
Men vi har ju min hembakade kaka, popcorn & toblerone glass hemma, så jag tror väl att jag överlever hihi.

Nu ska jag lägga in en tips här på bloggen... En ledtråd, det är något man ska göra själv när man vill vara fin. Typ! hhaha.

Åh fyyyyyfan. nu hosta så kom det slem på dator skärmen :S onödig info men BLÄ!

// L


Kommentera här
Postat av: Alice

hahah ha det mysigt där hemma :) hahah den fimen är ju bara så mysig hahah :) ouss

2009-01-05 @ 19:58:10
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0