Godnatt

pizzan blev jätte god, men mamma kom hem tidigare än planerat så hon hjälpte till med den =) Nu är jag jätte trött och ska gå och lägga mig så snart som möjligt, ska bara tvätta bort mitt smink och sådär innan. Imorgon är det skola som vanligt och jag tror inte jag ska göra något speciellt efter, får väl se. Egentligen skulle jag och mamma gå o kolla praoplats på ett ställe imorrn men det blir körigt eftersom min brorsa måste ha skjuts till träning o.s.v. och min pappa är i stockholm. men det löser väl sig säkert...

Nu måste jag verkligen sova.
godnatt!

Kommentera här
Postat av: matilda

åh va sugen jag blev på hemmagjord pizza, ska nog försöka mig på det nästa vecka :)

2009-01-29 @ 11:04:06
URL: http://chickenrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0