Fredag, äntligen

Åh vad skönt det ska bli med helg nu. Även fast de kommer bli plugg nästan hela tiden, DET är riktigt tråkigt. Men nu är det en vecka till i skolan innan lovet, och vi har massa prov, och inlämningar. Idag gick jag till stan med min kompis Clara efter skolan, vi fikade och gick runt och tittade i lite olika butiker. Det var mys! Men just nu har jag ingen shopping lust alls, det är helt sjukt men så är det. Det är väl vädret o.s.v. längtar tills mer och mer vårsaker kommer in. Nu har jag kirrat en praoplats för första veckan, på ett dagis. Men sen vet jag inte vart jag ska ta vägen... Någon som har nåt tips kanske? :)
Idag blir det bara slapp framför tvn tror jag, riktigt skönt, jag är helt sluut. Och så stinker ja stark parfym! haha, vi sprayade på sånna där testlappar inne på kicks men en del måste ha kommit på mig också, blä.
Nu ska jag ta det lite lugnt och bläddra i den senaste CHIC med.

Ha en bra kväll :) 

Kommentera här
Postat av: clara

aa det var mys mys :) fan ta ica. haha

2009-01-30 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0