Can't fall in love anymore

Nu sitter jag här och har läst igenom SO-häftet och svarat på dom 3 första frågorna i alla fall. Egentligen är svenskan mycket viktigare men orkar inte göra den.. Måste ta fram kläder tills imorgon också, så jag är någorlunda förbered. Åker nog bara hem efter skolan för att sedan dra till träningen på kvällen.
Förresten, tack Calle för spotify<3 det är ju bäst.

Nä nu ska jag ta fram kläder.
Godnatt ♥

Kommentera här
Postat av: ERIK

Hur fixar man det där spotify då? :D

2009-01-18 @ 21:11:17
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Ja, hela i sådana fall! Typ mer mörkt rött, kopparfärgat typ. :) haha. Nej, jag tror inte att jag ska med på boxen imorgon, tror inte att Lollos kusin ska ta med sig någon kompis...

2009-01-18 @ 21:34:40
Postat av: Camilla

svar: tack :)

2009-01-18 @ 22:52:38
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0