Behöver kofta

Nu har jag duschat. Ska ta och torka håret och fixa fram saker tills imorgon, det är ju skola! Som ni förstår så kommer inte uppdateringen vara den bästa då. Men jag uppdaterar direkt när jag kommer hem :)

Påtal om något helt annat, jag behöver verkligen köpa koftor! Långa, tjocka, tunna, flera färger.
Jag tycker att den är ifrån Vero Moda var ganska fin, brukar inte handla så mycket där. Sen har jag även spanat in en grå ifrån åhlens(!) som är fin också, den är lite ljusare och grövre stickad. Får gå och kika på dom två i helgen kanske.


Kommentera här
Postat av: ERIK

jag behöver också lite mer tröjor ;o byxor har jag gott om xD

2009-01-08 @ 14:56:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0