Äppelpaj

åh vad jag fryser, nu har jag precis ätit en god laxpasta som mamma gjorde och snart åker äppelpajen in i ugnen, köpte en sån enkel fryst idag som man bara häller ut i en form, får se om det blir lika god som den vanliga sen =) Ska väl förmodligen kolla på top model 11 då med. Känner att jag är helt slut, hade fys på idrotten idag i skolan och det blir det imorgon också, sen har jag cirkelträning 16.00 med. Känner inte att jag har tagit igen sömnen ifrån i lördags heller, haha.

Förresten! Vi har prao vecka 10 & 11 och jag har iiingen aning vart jag ska ta vägen, hade tänkt dela upp veckorna i alla fall men vart fasen ska jag vara? Lapparna ska vara inne på MÅNDAG!

Nu ska jag blåsa mitt hår, duschade innan maten.

Kommentera här
Postat av: clara

haha xD hm i en affär :) eller brandman :D hah

2009-01-27 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0