vad tycker NI?

Imorgon är det tisdag, då har jag So prov som sagt.. Får hoppas att det går någorlunda bra & jag får försöka öva så mycket som möjligt imorgon. Sen ska jag ha utvecklingssamtal och få min praolapp på skriven, det blir Kappahl andra veckan. Vet inte om jag ska åka hem efter skolan eller gör något annat under tiden men det blir i alla fall uppdatering så fort jag kan.

Förresten! Jag skulle bli jätte glad om ni kommenterade om det är något speciellt ni saknar i bloggen :) eller att kanske bara skriver vad ni tycker är roligast och läsa om. Jag vet att det är kul med mycket bilder så jag ska försöka bättra mej på den delen.

Nu ska jag borsta täderna och snart hoppa i säng.
Godnatt ♥

Kommentera här
Postat av: A

Tycker att det är väldigt bra när du lägger in lite modetipps och sånt tycker att det är inspererande typ du vet som nu är det vårens mode blablabal du vet haha :) kram

2009-02-03 @ 16:53:06
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0