Ulricehamn Skicenter

Imorgon drar vi till u-hamn med skolan! alla i högstadiet, eller dom som ville rättare sagt. Tror det var 55 elever eller liknande. Det blir kul , hoppas bara inte backen blir för smörig och att vädret håller sig fint. Nu ligger mitt kamera batteri på laddning (det har varit urladdat & det är därför det har varit glest med bilder här på bloggen) så jag kommer nog fota lite imorgon! Nu har jag plockat fram allt så jag hoppas att jag har ordning på det mesta.

Just nu i huvubacken;

webcamMinimera bilden

Kommentera här
Postat av: Amanda

Fin blogg

2009-02-25 @ 11:43:34
URL: http://amandiss.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi drar till U-hamn, fest hela kvällen , ute och glider med snowboard och skider, se upp i backen här kommer MALMEN attacken (A) HAHA gud va kul vi hade ! vi måste göra om det :D skidåkning 5 toast av 5 möjliga! HAHA (A)

2009-02-25 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0