Tisdag

hej på er.
Är verkligen skit trött och nu borde jag sitta och plugga matte egentligen men det gör jag såklart inte. Idag har det varit vanlig skola, var väääldigt trött p.g.a. träningen igår och att jag kom sent i säng, men så är det. Igår var jag med alice på stan annars och vi fikade på bakgården, deras äppelpaj, mums! Hittade inget så vi åkte hem och sen hade vi box, men en annan tränare än våran vanliga. Han tränar sveriges boxnings juniorer och fy f'n vad jobbigt det var, jag trodde jag skulle dö. och det beror inte på att jag är dåligt tränad, ALLA tyckte så.

Nu måste jag verkligen plugga typ...
Sen ska jag hämta glass med varma hallon , mums vad gott det är!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0