slut körd

Nu är jag inte trött, jag är helt slut! Det känns verkligen att skolveckan har kört igång och jag har ingen tid över. Idag tränade jag cirkel med elin och jag var vääldigt trött men gjorde så gott jag kunde. Sen kom jag hem och trixade med min mobil ett tag eftersom den kom idag, gud så glad jag blev, den är jätte bra :) Sen har jag förberett en uppgift i svenska och skrivit spanska dialogen jag ska lära mig imorgon, alltså den var ju färdigskriven, men skrev den en gång och läste igenom den 2, resten får jag öva imorgon eftersom det är på eftermiddagen.
Allt går i ett och på fredag har jag en stor svenska inlämning, känns inte alls bra eftersom jag har gjort ungefär hälften och har dom svåra uppgifterna kvar, varför ska det alltid bli så att man sitter i sista sekunden? äh, får hoppas att det blir ett bra resultat i alla fall.

Nu MÅSTE jag sova, sov gott.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0