Shorts

just nu sitter jag och skriver lite mer på mitt engelska tal. Blir väl inte så jätte seriöst men det är väl alltid bra och ha förberett sig lite. Man ska prata om sin Dream Vaccation, eftersom jag inte riktigt har någon så får det bli till Bahamas! Jag måste bestämma vad jag ska ha på mej imorgon också, åh vad jobbigt.

Men nu känner jag att mina inlägg blir vääldigt tråkiga. Ska försöka bättra mig.

Så, vad tycker ni om dessa shortsen ifrån Gina Tricot?
Jag tycker dom är ganska balla, om man använder dom till de rätta kläderna kan det bli hur snyggt som helst. De är nog inte något jag själv kommer införskaffa mig eftersom dom inte alls kommer användas flitigt och dom är nog inte riktigt "min stil" men på andra kan det nog bli snyggt. 249 kronor.


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0