Shopping del 1


Allting från The body shop;
Body Lotion Hallon (tillfällig tills lagret tar slut), Hand&Nagel creme, ögonskugga, Mineralpuder borste.

Eftersom vi handlade för mer än 400 så fick man en neccessär på köpet med detta;
En duschcreme med lavendel, vitamin E ansiktscreme, läppglans, liten body lotion (perfekt i väskan)

Sen beställde jag ett kit med I.D grejer för den storleken jag ville ha i min färg fanns inte.
Så jag köpte medium storlek foundation, en tunn borste (köpte ju den täta borsten på body shop, för man måste ha en speciell borste till det) och sen ett fixerings pulver i den minsta storleken som man måste avsluta med så att det håller sig under dagen. Sen kanske jag köper en stor foundation längre fram.
Men det kitet kostade 425 kr.

Kommentera här
Postat av: A

Oooh niciga saker ! måste ju säga att I.D pudret och det är skit bra ! puss

2009-02-21 @ 14:43:01
URL: http://A
Postat av: clara

nice :) assså den hallon body lotion luktar bara så gött.

2009-02-21 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0