My week

hej på er! :)
nu väntar snart en drös med goda pannkakor och drottningssylt nere i köket på mig. Idag blir det en hel del plugg fast jag har inte orkat sätta igång än. Men det kommer, det gör de, eftersom jag måste.
Såhär ser den här veckan nog ut;

♥ Måndag - Skola, ett muntligt spanska prov & ett svenska ordtest. Efter skolan måste jag kila in på H&M och prov byxorna, sedan är det dags för box på kvällen!
♥ Tisdag - Skola som innefattar en SO inlämning bl.a. efter det vet jag ännu inte vad som händer.
♥ Onsag - INGEN SKOLA! eller jo nästan, vi drar till u-hamn med skolan över dagen och åker skidor, wiho!
♥ Torsdag - Skola som vanlig, dubbla matteprov som jag måste plugga massa inför sedan stan och köpa present till clara, OBS! hennes födelsedag på torsdagen...
♥ Fredag - härligt fredag, vet inte riktigt vad som händer, eller jo en tjejkväll med tjejorna i alla fall.

Nepp nu är det mat sen plugg som gäller som sagt.
Förresten så brukar H&M's hårnålar inte vara något vidare som ni kanske vet. Men jag hittade en annan variant igår som jag köpte, snurrade. Ska testa dom i veckan.

Kommentera här
Postat av: Anonym

vilken vecka :) hah lite jobbig i början men super i slutet haha xD

2009-02-22 @ 15:34:40
Postat av: elin

nej gud vad coola hårnålar, även om don inte är bättre så var don ju så grymt mkt snyggare, kul! :)

2009-02-23 @ 17:39:03
URL: http://eedlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0