Knalleland

nu har jag precis kommit hem, har varit i knalleland med mamma. Gick till Kappahl (mamma har ju personalrabatt där) och köpte bebis kläder till min kusin som fyller 1 snart. Vi hittade väääärldens tuffaste jeans, jätte balla verkligen. Och jag köpte ännu ett par Frank Dandy trosor, idag var dom lite dyrare dock men det får vi la leva med. Nu måste jag plugga lite. Först ska jag hämta lite av mina favorit chips innan dom tar slut där nere, Lantchips med gräddfil smak!

Kommentera här
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

hej! tröjan du har på din visningsbild är sjukt fin, måste bara fråga vart du har köpt den? :)

2009-02-02 @ 08:01:50
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0