Inte platta/locka håret!



Jag har faktiskt lovat mig själv att inte platta/locka håret på lovet och jag ska bara sminka mej dom dagarna då det verkligen behövs. Idag är ju inte en sån dag och då ser jag ut såhär... Lite trött också, de syns faktsikt

Nu ska jag skriva klart ena svenska uppdraget så har jag bara 5 kvar, åh. Sen ska jag titta på dom senaste avsnitten av The City.
Måste ringa mamma också och fråga om hon orkar köra in till knalleland en stund med mej när hon kommer hem efter jobbet, annars åker jag själv imorgon. Ska nog träna imorgon med om någon frivillig följer med.

Kommentera här
Postat av: diana

Fin blogg du har! Vill du följa varandras via bloggkoll?? =) Kram

2009-02-10 @ 17:54:34
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0