imorgon

nu ska jag snart gå och lägga mej med tanke på hur trött jag har varit idag, det ska bli riktigt skönt.
Idag har uppdateringen här på bloggen varit kass, men jag har inte hunnit med det helt enkelt. Imorgon följer datorn med mig till skolan för jag ska till biblioteket efteråt också, så då blir det nog uppdatering så mycket som möjligt. Ska ta me kameran och kamerasladden så jag kan fota lite och så kanske jag lägger in en dagens outfit, även fast den kommer bli ganska tråkig. Äh, ni får väl se imorgon vad morgondagen har att erbjuda.

Nu är det o gå o lägga mig som prioriteras här.
godnatt, sov gott! Nu är det bara 2 skoldagar innan vårat sportlov här i borås, så himla skönt och välbehövligt.

Förresten så har jag världens mysigast t-shirt som min pappa har fått för att vi eldar med pellets i vårat hus. Så mjuk är den. Den är min favvo sov t-shirt i alla fall, med en snygg 8;a


åh den här bilden påminner mig om att jag måste toppa håret också, attans. Tror jag ska prata med mamma om hon kan göra det, tycker alltid att frisören klipper för mycket och helst vill jag ju inte klippa något alls.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0