Imorgon!

Nu är det söndag, huvudvärken har suttit kvar när jag har suttit framför datorn idag men just nu känns det ganska bra faktiskt. Har hunnit skriva lite på mitt engelska tal som vi ska ha imorgon, hoppas det går bra. Annars har jag väl bara slappat hela helgen, imorgon är det ju back to school.

OCH, så är det min FÖDELSEDAG, japp, jag fyller 15 imorgon, wiho :)

Så efter skolan ska jag hem till Alice med tjejerna och vi ska ha lite kul och äta o så, sen ska vi träna box på kvällen, jag hoppas att jag hinner med lite blogguppdatering men om inte så kommer den så fort som möjligt. Måste ju berätta vad jag får i födelsedagspresent med, om jag får något bra...

Nu måste jag plocka fram prylarna tills imorgon o.s.v. ha en bra kväll och en bra måndag!

Kommentera här
Postat av: ERIK

grattis i förskott ;D

2009-02-15 @ 21:33:54
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Carl

Grattis Lina :)

2009-02-16 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0