Imorgon

hej på er :)
hoppas ni har haft en bra dag. Min har varit jätte slapp och jag har väl egentligen inte gjort någonting. Imorgon ska jag, min mamma & min bror och hälsa på min mormor. Hon bor i Vetlanda som ligger 2 timmar härifrån. Men det bästa förutom att få träffa mormor är att vi stannar efter en timma på vägen dit, på A6 för att kika runt i lite butiker. Tror inte jag kommer shoppa något speciellt eftersom jag fyller år snart, men det är ju alltid kul och kika.
Men vi ska i alla fall inte sova över hos mormor utan vi åker hem lite senare så jag är väl hemma någon gång på kvällen. Nu hade jag tänkt plocka fram lite kläder eftersom vi ska upp tidigt imorgon och så ska jag öppna en ny bok, läste 92 sidor idag bara sådär, det gick ganska snabbt faktiskt så det boken tog ju slut.
Men ha en bra kväll och ha en bra dag imorgon! För jag kommer inte hinna uppdatera innan vi åker...

Kommentera här
Postat av: A

var boken bra ? (:

2009-02-12 @ 11:25:12
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0