hej

hej på er! :)
jag har inte orkat blogga riktigt idag, känner att nu är det lov, så uppdateringen kanske inte blir så värst bra... Beror väl på vad det är för dag och vad jag har för mig, men ni får räkna med att den kanske inte blir helt 100. Igår sov jag ju i alla fall hos alice och det var huuur kul som helst, vi såg 4 filmer, wild child, picture this, house bunny & when a stranger calls. Skit bra var allihopa.
ska inte ens prata om våran natthumor, haha!


De lär ungefär såhär;

- Hellåw ajm fran nårrway!
- HAHAHAHAHAHA!
- *med jätte mörk hes röst* LIIIIINA
- HAHAHAHAHA

och så låg vi och höll på i evigheter. Nepp nu ska jag kolla på CSI, puss!

Kommentera här
Postat av: Alice

HAHAHHAHAHAHA jag ska fan börja säga så du vet LINA ! ahhah tänk och så är det enny i klassen och han bah ; aah jag heter oskar och jag bah ; OOOSKAR ! HAHAHHAHAHAH fifan vad roligt '!

2009-02-09 @ 22:07:24
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0