godnatt, imorgon är det söndag.

Bilduppladdarfunktionen fungerar fortfarande inte, men jag hoppas att det kommer igång tills imorgon så inläggen kan postas.

Nu har jag en prao-vecka framför mig, vecka 10 ska jag vara på ett dagis, hoppas på att det blir kul. Jag slutar 15.00 varje dag och har lust att ta bussen snabbt efter någon dag ner till gbg och kika i dom viktigaste affärerna, någon annan som har hyfsade tider som är sugen på att följa med? :)

Nu ska jag nog sova, är trött som tusan. Förresten så låg inte min mobil på nattduksbordet imorses när jag vaknade. Vad är det här? tänkte jag. Men sen kom jag på att jag hade varit väldigt trött igår kväll när jag fick ett sms när jag låg i sängen, måste ha somnat med mobilen i handen medan jag väntade på svaret. Den låg i alla fall under mitt täcke & jag hade lyckats ringa till min pappas mobil vid sisådär 3. Som tur var hade det samtalet bara varat i 26 sek, annars hade det blivit dyyyrt!
Nu ska jag sova som sagt, godnatt.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0