Fint väder

godmorgon!
Idag vaknade jag vid 9 tiden och hade väldigt ont i magen, den bara krampade, vet inte vad de berodde på. Nu känns det i alla fall lite bättre och jag ska snart äta lite frukost. Idag är det jätte fint väder ute, solen skiner och det är is på sjön. Känner verkligen att jag vill spendera stor del av dagn utomhus med samtidigt har jag plugg att göra också. Även fast jag vill plugga mycket och få bra resultat i skolan o.s.v. så känns det som att man ändå inte vill ägna varenda helg till plugg. Så himla tråkigt! men jag får väl försöka göra det fiftyfifty så det blir både plugg och vara utomhus.

Nu ska jag äta!

Kommentera här
Postat av: Alice

jaah de är ju riktigt fin väder här i borås ju ! :)

2009-02-01 @ 10:09:49
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0